Big Red Mouse Pointer

18 Ağustos 2013 Pazar

Alışveriş #1


Danilov Beşlemesinin 2. kitabını bazı bölümlerinden dolayı sıkılarak okuduğum için hâlâ bitemedi kitap. Sonraki bölümlerine göz attım :P Yaklaşık 10 sayfa sonra adamım -Yuda- girecek sahneye :D O zaman kitaba renk gelecek ben de daha rahat okuyabileceğim. 

Okunacak kitaplarıma gelirsek ;


Saplantı ve Kızıl Nehir kitaplarını Carrefoursa'dan aldım. Tanesi 8 liraydı sanırım, öyle hatırlıyorum. İkisi de gerilim romanı. Kitap almak gibi bir niyetim yoktu ama dayanamayıp aldığım için her iki kitap hakkında da bir bilgim yok. Dün yine Carrefoursa'ya gidip baktım ama etraf okul malzemeleriyle dolduğu için göremedim.


Carpe Diem! (Anı yaşa!) Yayıncılığın adı çok hoşuma gidiyor bir kere. Çıkardığı kitaplar da eğlenceli. İnsanı güldürmesini iyi bilen kitaplardan. Fantastik, aşk, gerilim kitaplarından bunaldığımda çerez niyetine okuyorum. Elimde 2 tane Carpe Diem vardı: Durdurun Dünyayı İnecek Var ve Sana Katılıyorum Ama Gülmekten. Şimdi Ömer Sevinçgül'ün Seni Sana Bırakamazdım ve Kalbinin Sesini Dinle kitaplarıyla dörde yükseldi bu sayı. Ben Nt'den almasam da şu an Nt'de Carpe Diem kitapları 7 lira.

Kristin Hannah'ı alalı bayağı oluyor. Ama ben onun kitaplarını seri sandığım için başlamamıştım. Sonradan seri olmadığını öğrendim. Elimdeki kitap biter bitmez ona başlayacağım.

Vampir Akademisi'ni en sona bırakacağım. Elimdeki diğer kitapları okuyana kadar onun son 3 kitabını alabilirim diye tahmin ediyorum. Ya da Ölümcül Oyuncaklar'ın ilk kitabını alır sonra VA'ya devam ederim. Diğerinin filmi daha erken çıkıyor çünkü. Hâlâ kararsızım o konuda.

Sırada ayraç alışverişi var.



Herkes biliyordu Nt'deki ayraçları. Mıknatıs ayraçlar 1 liracık :) Alt taraftaki el ayraçlar ise 1,75 :))  Elimdeki kitap mavili olduğu için mavi eli kullandım. Ateşböceği Yolu'nu okurken de onu kullanırım büyük ihtimalle. 

Mor olan el için Dex'ten Sonsuz Dokunuş'u seçtim.
Sarı olan el için Kristin Hannah - Sevgi Uğruna Yaptıklarımız'ı seçtim.
Turuncu el için henüz bir kitap bulamadım. Turuncu kapaklı bir kitap bulursanız bana söyleyin lütfen. Bulamazsam o ayracı hiç kullanmam çünkü. Açılış çok önemli, çok :D Biraz uyum takıntım var da.

Ayraçlardan sonra sıra aşağıdaki şeker yaratıklarda :)))


Ben bu tatlı şeyleri daha yeni keşfettim. Şaka gibi. Üstteki cüzdan, alttaki kalemlik. Liseye yeni başlayacağım için şöyle değişik, havalı bir şeyler kullanayım dedim. Çok mu çocukça duruyor yoksa? Her tarafı fermuarlı. Son resimde ikisinin de açık halini çektim zaten.

Cüzdan 5,90
Kalemlik 8,90


Gece çektiğim için böyle solgun duruyor rengi. Normalde neon pembedir kendisi. Neon yeşil, neon turuncu ve lacivert renkleri de vardı. Yeşil olanı tek gözlü canavar olduğu için almadım. İki gözlü daha tatlı duruyor.  (Fotoğraftaki renkler yoktu. Olsaydı kesin kırmızı alırdım.)



İki neon renkten oluşan canavarsız olanları da vardı. (Fotoğraftakiyle aynı tip ama renkler farklı) Sanki bu liseye daha uygun gibi .s.s Ama canavarlı daha bi değişik geldi gözüme. İnşallah lisede bunun yüzünden dalga geçmezler :P Dalga geçecekleri başka bir konu var: okul numaram! O numara bana nasıl denk düştü hala şaşkınım. Numaram 62 :P (Fesat düşünmeyin. Lisedekiler yapacaklar, bari siz yapmayın :D ) 62'den tavşan yapılan zamanları hatırlatıp duracaklar kesin bana.  Kucak Tavşanı Seth'imle beraber olmak alnımda yazıyormuş işte :D 

Her neyse. Konu dışına çıkmayalım. Bu fermuarlı şeker şeylerin markası Zıpıt. İsmi bile garip. Her türden çantaları var.




Kullanılmadığı zamanlarda da kaldırıp saklaması oldukça kolay gözüküyor. Ama bunların internet sitesi dışında nerede olduğunu veya satıldığını bilmiyorum :/

İnternet sitesine buradan ulaşabilirsiniz.



Yazmayı unuttuğum bir şey yoksa bana müsaade :D





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder