Big Red Mouse Pointer

6 Eylül 2013 Cuma

Alışveriş #3

2 gün önce kargom geldi! Hemen paylaşmak isterdim ama Ateşböceği Yolu'nu bir türlü bırakamadım (Hatalı kitabı verip yenisi aldım). İnternetten yaptığım ilk alışverişti ve sorunsuz bir şekilde elime ulaşması beni çoook mutlu etti. Kitaplarda bir hasar oluşmamış Allah'a şükür :D Okuoku'yu tercih ettim. Hakkındaki yorumlar güzeldi ki benim de hoşuma gitti. 6 gün sonra geldi. Bence uzun bir süre değil =)





14 kitap aldım. Şu aralar çulsuzum :D
Apollyon'u da sepete eklemeyi akıl edemedim nedense mal mıyım neyim :/

Apollyon alacağım son kitap olacak sanırım. Bir de Origin çıkınca onu alırım. Onun dışında annem elimdekiler bitene kadar bana kitap aldırtmaz.

Artemis'ten aldıklarım: 


Azıcık Artemis'im var diye biraz ona yükleneyim dedim ama Dex hiç aklımdan çıkmıyor ya :/ DexPlus'ta geldi zaten. Abooo.. napıcaz biz?!

Ephesus'tan olanlar:


Kapakları çok hoşuma gittiği için aldım bak bunları. Çok cici kitaplara benziyorlar ^_^

Martı'dan da Köpek Düşleri'ni aldım. Bu yazarın Kitap Hırsızı kitabını da okumak istiyorum. O da listemde.



Vee ilk Olimpos kitaplarım. Evrenin Ötesi'ni oldum olası merak etmişimdir. Gökyüzü Üçlemesi'nin de kapakları çok hoşuma gitti. Listeme 2. kitabı olan Kıvılcım'ı da ekledim. 


Bunlar da ayraçlar :)) Daha fazla koysalardı keşke. Kitapların içinden çıkanlar da var tabi. Martı, Dex, Ephesus gibi yayınlara bu yüzden bayılıyorum. Arkadya ayrı bir dünya zaten <3


Gördüğüm ilk Artemis ayracı diyebilirim. Cidden daha önce gördüğümü hiç hatırlamıyorum. Keşke her Artemis'ten çıksa böyle ayraçlar.



İşte kargodan gelen tüm kitaplarım bu kadarcık :D




Bir öncekilerle beraber okunmamış 24 kitabım oluyor. Annem cidden bir daha bana kitap aldırtmayacak. Koyacak yerim de yok zaten. Okul kitaplarını koyabilmek için kitaplıkta yer açmam lazım. Bu yavrucakları nasıl başka yerlere koyarım ben :(




Ateşböceği Yolu'nu bitirdim sayılır. 502. sayfasındayım.Hem onun hem de Ölüm Şarkısı'nın yorumunu yazacağım ama önce şu kitabı bitirmem lazım. Kristin Hannah favori yazarlarımdan biri oldu diyebilirm :)


Görüşmek üzere :D




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder