Big Red Mouse Pointer

26 Temmuz 2014 Cumartesi

Grinin Elli Tonu - Fragman



Grinin Elli Tonu fragmanından sonra zor da olsa kendimi toparlayıp bir şeyler yazabildim. Seriyi okumadım ama yorumlardan, fan videolarından ve dedikodulardan epey bilgi topladım. Zaten annem 18 yaşından önce okutmam dedi, biliyorum ki sonra da okutmayacak -.- 

Sonuç: Filme gidersem evlatlıktan reddeder beni. Filme alırlar mı orası ayrı konu. 

Sanırım filme gidenlerin yorumlarıyla yetinmek zorunda kalacağım.

Not: Neredeyse fragmandaki çoğu sahnenin gifi var. Yavaş yüklenebilir.





Bu adamın genelde sakallı fotoğrafları olduğu için bu tipi mi seçmişler ya diye düşünmüştüm ama fragmandan anlıyoruz ki gayet yakışıklı cuk diye oturan bir tipmiş. Kadını sevemedim -.-


       




Fragmanda en sevdiğim sahne. Ceketinin havalanışı falan :3



Filmi izleyememe sebebim *-* The Playroom






 Kitabı gizli yollardan okumalıyım. E-book sevmiyorum. Zaten gözlerim bozuk ekrana bakıp daha da bozmak istemiyorum. Kitapçıdan kitabı -satarsa tabi- aldıktan sonra Aynı Yıldızın Altında'nın cildini bu kitaba takıp öyle okumayı düşündüm. Ama yanımdan geçerken kitaba bir göz attılar mı s*çarım (üzgünüm :3). O riske girmek istemiyorum.

Yardım edin lütfeeeeeeen !!!






Hiç yorum yok:

Yorum Gönder