Big Red Mouse Pointer

22 Temmuz 2014 Salı

Kitaplığımdaki En İlginç Kitap İsimleri | Etkinlik




Uzun süredir herhangi bir etkinliğe katılmamıştım. Bu da hoşuma gitti ve hemen kitaplığımın karşısına geçip en ilginçlerini aradım. (Yaklaşık 150 kitabım falan var, daha fazla olduğunu sanmıyorum.)

Etkinlik sahiplerinin listeleri için:

Derya @ Vampirella'nın Güncesi
E. Chainey @ Bookowski-TKKB
Pınar @ Kitap İklimi
Akın @ OptikinKitapBlogu
Zeynep @ İki Kızın Kitaplığı
Yamak @ Yamakdan
Şafika @ Kitap Arası Kahve Molası





Bakalım benim kitaplığımdaki en ilginç 10 kitap ismi neymiş:

1) Gir Kanıma - John Ajvide Lindqvist
2) Durdurun Dünyayı İnecek Var - Kerem Toprak
3) İlk Buluşmada Asla Isırma - Tamara Summers
4) Küçük Aptalın Büyük Dünyası - PuCCa
5) Paradokya Adalet Yıldızı ve Kayıp Pusula - Cem Gülbent
6) Çaylak El Kitabı 101 - P.C. Cast ve Kim Doner
7) Ateşi Yakalamak - Suzanne Collins
8) Şeker Portakalı - José Mauro de Vasconcelos
9) Size Katılıyorum Ama Gülmekten - Niyazi Karabulut
10) Seni Sana Bırakamazdım - Ömer Sevinçgül 



Bana en ilginç gelenler bunlardı. Daha çook ilginç bulduğum isim var ama kitaplığımda yok işte (:




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder