Big Red Mouse Pointer

26 Eylül 2015 Cumartesi

Alışveriş #7

Selam :) Öncelikle hayırlı bayramlar! Okullar açılmadan bir yazı yazayım dedim. Ve Okuoku.com alışverişimi yazmaya karar verdim. Eylül ayında okuduklarımı yazdıktan sonra da Okuma Kavanozu'nun güncel halini yazmayı planlıyorum. Okul açıkken umarım yazacak zaman bulurum.  Maalesef ki okullar pazartesi açılıyor T_T Hepimize geçmiş olsun.

Bu alışverişi yapalı 3 hafta oldu sanırım. İlk olarak buraya yazmadığım için üzgünüm :(
Okuoku'da Yabancı Yayınları 9.90 (yani 10, sanırım 9.90 yazınca daha ucuz gözüküyor :P)) kampanyasındaydı. Bundan önce de Artemisler 10 liraydı. Ama elimde Artemis'ten yarım seri yok diye almamıştım. Şu sıralar yeni serilere başlamıyorum. Eskileri tamamlayıp hepsini birden okuyacağım. Seriler daha masraflı oluyor çünkü tamamlama takıntım var. Beğenmediğim halde Gece Evi'ni bitirmem gibi. Kan Bağı serisini almak istemiştim ama almadım, tutabildim kendimi.





Ayraçlar sizce de mükemmel değil mi? Okuoku'nun en sevdiğim yanlarından biri bu. Ayrıca hasarsız geldi tüm kitaplarım. Bugüne kadar sadece Okuoku ve D&R'dan alışveriş yapmıştım. Hiçbirinde sorun yaşamadım. Okuoku'nun kendi ayraçlarına ve tabi ki kahve yollayışına hasta oldum. 



Gelelim kitaplara:

-Kan Günlükleri serisini Martı'nın instagramdaki çekilişinden kazandım :D Şanslı mıyım ne ;)

-Eskiden D&R indiriminden iki tane yine Martı'dan çıkan Anne Rice kitaplarını almıştım.  Şeytanla Dans ve Vampir Armand. Seriymiş sanırım. Arka kapaklarını bile okumamıştım. Vampirli görünce almıştım hemen. Seriyse tamamlamak lazım diyerek Sonsuz Karanlık Merrick kitabını aldım.

-Kurtlara Söyle Eve Döndüm, Gölge ve Kemik kitaplarını merak ediyordum. Eren abi çok övüyordu KSED kitabını. Gölge ve Kemik'in devam kitaplarını Tüyap'ta almayı düşünüyorum. Zaten Martı'da iyi indirimler oluyor. Okuoku'dan aldığım bu kitaplar da 7,90 tl lütfen 8 değil 7,90 dfgshjdkf 

-Tatlı Yalan seri tamamlamak için. Kötü çocuk kitaplarından gerçekten sıkıldım artık hiç okuyasım gelmiyor.

-#direnAşk kitabını Cansu övmüştü. İndirimdeyken aldım. Gezi Parkı olaylarıyla da ilgisi olunca insan merak ediyor.

-Sezgi yine seri tamamlamak için alındı. Henüz Kaçınılmaz'ı okumadım. Tüm seri tamamlanınca başlayacağım. Şimdilik kitaplıkta birikiyorlar.

-Sis de Gölgeler'in devamı. Aynı şekilde bu seriyi de okumadım. Her iki serinin de ayraçları mü-kem-mel! Yabancı baya iyi bu konuda.

-Kötü Kızlar Ölmez ve Kurucunun Kızı ciltli kitaplar. 10 tl iken aldım. Yeni seriye başlamayacaktım ama cilti ve 10 tl yani boru değil ashdjfkgl



Bu alışveriş de böyleydi. Tüyap'a kadar başka kitap almak yok. Zaten şu sıralar fantastiik, distopya, iyi kız-kötü çocuk kitaplarından bunaldığım için farklı tazlara yöneleceğim. Klasikleri okumayı severim -okul zorlamadıkça- Kendime bir liste yapıp Tüyap'ta onları alacağım inşallah. Tüyap zamanı alınacaklar listemi paylaşırım.


Yeni kitaplarımla birlikte okunacak 98  kitabım oldu. Vay anasını :D Darısı başınıza.



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder